LETTER WRITING

دوره نامه نگاری پیشرفته

به عنوان قسمتی از دوره های نگارش پیشرفته ، در این دوره ها با بکارگیری اساتید باتجربه ، هدف آن است تا زبان آموزان را در زمینه نامه نگاری های اداری و رسمی و همینطور نامه نگاری غیر رسمی یاری دهیم. استفاده از نمونه کارهای قابل قبول وپیشرفته به عنوان سر لوحه کار از مشخصات بارز این دوره ها می باشد.

English for Specific Purposes


دوره های خاص مشاغل (ESP)

دوره های خاص مشاغل (ESP) بطور مشخص برای هرکدام از شغل های تجاری و بازرگانی، هنری ، پزشکی، تخصصی، علمی، گردشگری، هتلداری و … برگزار می گردد. داوطلبان برای هدفی مشخص در این دوره ها شرکت کرده و علم مورد نظر خود را به زبان انگلیسی فرا می گیرند.

TOLIMO

دوره های آمادگی آزمون های پذیرش مقطع دکتری MSRT ,TOLIMO

این دوره ها مشخصا برای آمادگی زبان آموز برای شرکت در آزمون های مقاطع دکتری و … برگزارشده و سطح آمادگی فرد برای این هدف را افزایش می دهد. شرکت در این دوره ها – هر دوره برای مقصد و آزمونی مشخص- فراگیر را از هر گونه سبک و سیاق آماده سازی دیگر بی نیاز می سازد.

آزمون های کمبریج FCE, CAE, CPE

دوره های آمادگی آزمون های کمبریج FCE, CAE, CPE

این دوره ها برای آماده سازی زبان آموزان جهت هر کدام از آزمون های معتبر کمبریج(FCE, CAE,CPE) می باشند و زبان آموزان را در هر چهار مهارت زبانی به نحوی مناسب و هم سو با آزمون آماده می کنند.

آموزشگاه آتریس

دوره آمادگی آزمون PET نوجوانان ( B1 Priliminary)

دوره آمادگی برای آزمون Preliminary English Test شامل ۴ ترم است و غالبا در کلاس‌های گروهی برگزار می‌شود. منبع اصلی آموزش در این دروه کتاب Cambridge PET است.در واقع این دوره مروری‌ست بر آنچه زبان‌آموزان طی ۴ دوره اصلی رده سنی نوجوانان آموخته‌اند.